Vragen over onze auto's?
Heb je een vraag over een auto, dan kun je het beste bij één van onze dealers terecht.
Vraag het de dealerVragen over Private Lease?
Heb je een vraag over schade, heb je pech onderweg of heb je vragen over je Private Lease contract? Wellicht staat je vraag tussen de veelgestelde vragen. Neem anders contact met ons op. We staan voor je klaar.
Schade & pech onderweg
Bij pech onderweg bel je 24 uur per dag, 7 dagen per week, ons alarmnummer:
Vanuit Nederland en het buitenland: 020-851 22 77
Voor schademeldingen en herstel, neem je contact op met je Mitsubishi dealer.
Mitsubishi Motors Financial Services
Voor vragen over je Private Lease contract of betalingen neem je contact op met onze klantenservice via:
Telefoon: 020-354 96 66
Email: klantenservice.privatelease@mobilize-fs.com
Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Dit is er bij Private Lease inbegrepen
Voor een vast maandbedrag rijd je in een gloednieuwe Mitsubishi. Onderhoud, APK, wegenbelasting, verzekering en pechhulp zitten erbij. Je hoeft dus alleen maar te rijden en te tanken (of op te laden).
Altijd onderhoud bij Mitsubishi-garages
Lease je bij ons? Dan krijg je onderhoud bij officiële Mitsubishi-garages. Onze experts houden je auto in topvorm.
Alle voordelen op een rij
- Rij altijd een nieuwe auto en bepaal zelf hoe hij eruit ziet.
- Met onderhoud, APK, wegenbelasting, verzekering en pechhulp erbij
- Geen onverwachte kosten achteraf
- Kosteloos opzeggen bij ziekte of ontslag
- Inclusief schadeverzekering voor inzittenden
Beschermd met het Keurmerk Private Lease
We hebben het Keurmerk Private Lease. Daarmee krijg je 14 dagen bedenktijd, eerlijke voorwaarden en bescherming tegen te hoge kosten.